Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с грешка p0101

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с грешка p0101

    Здравейте колеги, проблема с тази грешка се появи преди време, има още една 0404 но за нея знам, затапен ми е ЕГРа. Въпросната грешка 0101 говори за прецакан дебитомер, подмених го с нов, изчистих грешката и тя пак се появи, не веднага но след малко каране, рекламирах новия закупен и ми го смениха, нещата си останаха, колата си остана мудна, след 3000 оборота ускорява но вече по слабо! Ходил съм на диагностика, показанията бяха че дебитомера достига исканите единици, температурата на входящия въздух е 30 градуса(с конусен филтър съм) турбото си надува, гориво идва, добре ама колата не върви! Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем?

  • #2
    Аз имах преди подобни проблеми на 156 - цата (2.4) След като сложих Pierburg всичко си дойде на място...но след година каране се появи отново... проблема ми обаче след това се оказа разхлабени маркучи между турбото и кулъра. Погледни въздуховодите, да няма нещо пукнато или разхлабено. Грешката може да излезе от подобен проблем, не е задължително да е дебитомера

    Успех
    sigpic
    166 2.4 JTD 20V 175hp. - от 2016
    ex. 156 2.4 JTD - от 2009 до 2016
    ex. 145 1.6 TS - от 2006 до 2015 | ex. Alfetta 2.0 - от 1992 до 2007

    Comment


    • #3
      Благодаря за съвета, дебитомера е ИТН, след подмяната му се усети много приятна промяна , колата тръгна супер, без задъхване след 3000 и така близо месец, и почна да дава въпросната грешка, вчера правиха профилактика на турбото(чистене на геометрия), след като изчистих грешката колата пак беше перфектна, добре дърпаше в ниските, нямаше проблеми във високите но за кратко, явно появи ли се въпросната грешка минава в някакъв авариен режим!

      Comment


      • #4
        Ми сам си отговорил на въпроса който задаваш,тази марка е китайска и е пълвн шит.

        Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Колега , на дали съм си отговорил на въпроса тъй като при смяната с такъв автомобила вървеше прекрасно, месец близо след смяната нещата се прецакаха,рекламирах го след като бях увререн че е от него и го смениха с нов, без резултат, така че поне според мен дебитомера отпада като проблем, нещо се пропуска!

          Comment


          • #6
            Ако я подкараш с дебитомер на тази марка ще си първия,но дано да стане.

            Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Колега, да разбирам ли че си слагал такъв и не тръгнал на такава кола или просто си пишем, идеята да пусна тази тема в този форум не беше да обсъждаме марки части, коя по добра а да четем между редовете, диагностиката казва дебитомер, подменя се дебитомера, грешката се трие и отново се появява, същия съм го пробвал на 1,9 жтд 156и няма помен от тази грешка, сложих нейния на моята кола и пак иска дебитомер, значи проблема с марките както съм споменал и в по горния ми пост отпада!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Павел Кръстев Покажи съобщение
                Колега, да разбирам ли че си слагал такъв и не тръгнал на такава кола или просто си пишем, идеята да пусна тази тема в този форум не беше да обсъждаме марки части, коя по добра а да четем между редовете, диагностиката казва дебитомер, подменя се дебитомера, грешката се трие и отново се появява, същия съм го пробвал на 1,9 жтд 156и няма помен от тази грешка, сложих нейния на моята кола и пак иска дебитомер, значи проблема с марките както съм споменал и в по горния ми пост отпада!
                Чистил ли си буксите (откъм дебитомера и откъм ECU - то) ?
                Може дебитомерът да си е ОК, но ел. веригите му до ECU - то да не са.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  А на конусния филтър слагал ли си му скоро масло и ако да, да не си прекалил? Защото прекомерното количество масло може да се полепи по дебитомера и да го прецака. Липсата на масло, също. Можеш да пробваш да почистиш дебитомера със специален спрей за дебитомери или контактен спрей, който не оставя никакви следи.
                  '05 166 V6
                  '98 156 2.0 TS ex ...

                  Comment


                  • #10
                    Колега разясни за това масло във филтъра Това дали е верно Досега съм го пропускал
                    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                    Comment


                    • #11
                      Нещата от днес, реших да сложа оригиналния си филтър и о мъко моя, тя тотално спря да върви, закачихме я с един колега с ФЕС и нещата бяха следните, искани 1200 единици дебитомера пуска 1100, турбото надува до 2200 пик и пада на 2000! Колега буксите не съм ги чистил, видят ми се добре, утре ще им пусна един контактен спрей.

                      Comment


                      • #12
                        Тия 2000 за два бара ли говорим и ако да множко ми се вижда Какъв е мотора
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                        Comment


                        • #13
                          Не напразно съм написал точните показания дадени от ФЕС, за да може някой по навътре в диагностиката да каже, добре ли надува или не!

                          Comment


                          • #14
                            Аз съм любител но си човъркам колите Коя година ти е колата
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                              Колега разясни за това масло във филтъра Това дали е верно Досега съм го пропускал
                              Ами аз навремето си купих K&N конусен филтър за 156-цата 2.0ТС. Към него вървеше малка тубичка с масло, с която трябва да се намаже, за да улавя прашинките. Като се намаже, филтърът става червеникав на цвят. В упътването специално пишеше:
                              1. Да не се предозира маслото.
                              2. Да не се ползва филтърът без масло.
                              3. След всяко изпиране да се слага ново масло.
                              Подробности не помня, но имаше теми на колеги със замърсени дебитомери от прекаленото оливане с масло. В такива случаи може да се опита почистване със спрей за дебитомери или контактен спрей, който не остава следи (например спрей G-22 от Щайнбергер (Конрад) ).
                              '05 166 V6
                              '98 156 2.0 TS ex ...

                              Comment

                              Working...
                              X